Städdag

Hej

På vägstämman så beslutades om ett tillfälle där vi städer våra gemensamma vägar och detta blir torsdagen den 20/5, samling vid ladugården på Skinnersdal kl 1730, ca 1-2 timmar behövs. Ta med ett glatt humör och sopsäckar, ev andra arbeten ska utföras också.

Välkomna

/Styrelsen